Programmet för Varumärkesdagen® 2017 är klart! På Varumärkesdagen 2017 får du lyssna till företag som bedriver sitt varumärkesarbete med en ständig blick på den övergripande affären. De arbetar aktivt med sina varumärken, både för att skydda och utveckla dem. Vi är glada att kunna presentera spännande varumärkesresor och praktikfall från bl.a. SJ, ICA Sverige, Klarna, TUI/Fritidsresor, Swedish Match och Circle K.

Du kan också skräddarsy det innehåll som passar dig bäst genom att välja mellan de tre parallella poolerna Juridik, Branding eller Digitala strategier på eftermiddagen.

Dagen avslutas med en live-inspelning av Varumärkespodden med entreprenören Jacob de Geer, medgrundare och vd för iZettle.

Utdelning av Signumpriset®!
Var med på plats för att se vem som blir 2017 års vinnare av Signumpriset!

Högaktuella fördjupningspass!
Välj mellan fyra halvdagsfördjupningspass i anslutning till konferensen; Kommunikation i en gränslös värld, Hållbarhet och företagsansvar, Varumärkestillväxt genom disruption och slutligen Digitala juridiska frågor inom varumärkesbyggande.

Passa på att nätverka med branschkollegor och talare under avslappnade former vid minglet och middagen på Eriks Gondolen. Varumärkesdagen är konferensen och mötesplatsen som bjuder på kunskap, inspiration och nätverkande, med över 5.000 besökare genom åren.

Varmt välkommen!

Läs programmet!

Till anmälan!