Programmet för Varumärkesdagen® 2018 är klart! På Varumärkesdagen 2018 den 25 januari i Stockholm får du lyssna till företag som bedriver sitt varumärkesarbete med en ständig blick på den övergripande affären. De arbetar aktivt med sina varumärken, både för att skydda och utveckla dem. Vi är glada att kunna presentera spännande varumärkesresor och praktikfall från bl.a. Rovio Entertainment Ltd, Svenska McDonald´s, Air France KLM, NetOnNet Group, Uniti Sweden och Telia Company.

Du kan också skräddarsy det innehåll som passar dig bäst genom att välja mellan de tre parallella poolerna Juridik, Branding eller Digitala strategier på eftermiddagen.

Dagen avslutas med föreläsning från Varg Gyllander, författare till boken Kris 7 metoder och till vardags presschef vid Polisen i Stockholm. Han kommer att prata om hur polisens varumärke påverkas av romregister, brinnande förorter och terror – mycket intressant!

Utdelning av Signumpriset®!
Var med på plats för att se vem som blir 2018 års vinnare av Signumpriset!

Högaktuella fördjupningspass!
Välj mellan tre halvdagsfördjupningspass i anslutning till konferensen; Trender och utveckling inom varumärkesjuridiken, 5 saker som fungerar i sociala medier och GDPR som konkurrensfördel – förbered dig på rätt sätt.

Passa på att nätverka med branschkollegor och talare under avslappnade former vid minglet och konferensmiddagen på Eriks Gondolen. Varumärkesdagen är konferensen och mötesplatsen som bjuder på kunskap, inspiration och nätverkande, med över 5.000 besökare genom åren.

Varmt välkommen!

Läs programmet!

Till anmälan!