Publicerat den 29 oktober 2024

Välkommen till Varumärkesdagen 2025

Varumärkesarbete blir allt viktigare i takt med digitalisering, kriser och ett ansträngt ekonomiskt läge. Många varumärken lever och utvecklas trots svårare tider och de starka överlever. Det gäller för organisationer att ligga före och tänka strategiskt. En viktig aspekt är hållbarhetsperspektivet och vi har bjudit in Erik Elvingsson Hedén för att berätta om hur företag och organisationer kan integrera sitt hållbarhetsarbete i sitt varumärke och kommunikation.

Vi har också nöjet att få lyssna till PRV:s nya generaldirektör Anna Jardfelt om det viktiga arbete myndigheten gör och det arbete som ligger framåt. Under dagen kommer vi också få lyssna till hur TikTok påverkar kommunikationslandskapet samt hur den kreativa processen visualiserad kan se ut och fungera.

Under dagen får du möjlighet att ta del av en intressant panel kring hur man kan hålla varumärket levande och utvecklas samtidigt som man inte får fastna i det förgångna.

Två organisationer som ganska nyligen bytt varumärke och företagsnamn är Strawberry och VR Group – här får vi chansen att ta del av erfarenheter kring det stora arbetet med att fylla sitt nya varumärke med rätt ingredienser.

På eftermiddagen får du välja mellan två högaktuella pooler kring juridik och branding.

Dagen avslutas med Magnus Bexhed, VD på ett av världens äldsta auktionshus, Uppsala Auktionskammare. För den stora allmänheten är han dock mer känd som mästerkockfinalist och expert i Antikrundan.

Så anmäl dig redan i dag till denna inspirerande mötesplats för framtidens varumärkesutveckling där du också får möjlighet att umgås med kollegor i branschen under avslappnade former vid minglet och den efterföljande middagen på Fotografiska.

 

Varmt välkommen till Stockholm den 16:e januari!

Carl Wendt, Groth & Co
Karin Crafoord, Groth & Co
Jonas Karström, Insight Events Sweden

Till toppen