Senaste nytt

  • ”Alla andra dagar ska vi leva” – intervju med Mikael Åbom, Fonus

    Inför Varumärkesdagen i slutet av januari passade vi på att få en intervju med en av talarna, Mikael Åbom, vd och koncernchef för Fonus. Här berättar Mikael om Fonus digitala transformation och hur det påverkat deras varumärkesarbete. Döden är ett känsligt ämne för många och det påverkar bolagets varumärkesstrategi – men ändå är det en […]

    Läs mer
  • Talarintervju – Katarina Graffman & Jacob Östberg

    Katarina Graffman, docent i antropologi, och Jacob Östberg, professor i reklam och PR, inleder Varumärkesdagen 2020 med att prata om bland annat skam och greenwashing. Vi passade på att ställa några frågor inför deras presentation och om deras gemensamma bok ”Vi är vad vi köper – konsumtionskulturen är här för att stanna” samt deras kommande […]

    Läs mer
  • Talarintervju – Hampus Knutsson, Prime

    Hur kan man skydda sitt varumärke och bygg förtroende under en period av kris? Hampus Knutsson arbetar som seniorkonsult på Prime och har tidigare arbetat som kommunikationschef för Moderaterna. Han är aktuell som talare på Varumärkesdagen 2019 där han med sin programpunkt ”Krishantering bakom rubrikerna – att skydda ett varumärke i mediastorm” kommer att prata […]

    Läs mer
Varumärkesdagen®

Praktisk information

Hitta hit

Varumärkesdagen 2022, Bonnier Conference Center, Torsgatan 21, Stockholm

Januari 2022 kl 9.00.
Varumärkesdagen®

Kontakta oss

Lena fredriksson
Lena Fredriksson

Marknadsassistent, Groth & Co

T: +46 8 729 91 15 M: +46 70 651 34 44 lena.fredriksson@groth.eu
Våra event: