Senaste nytt

  • Att höras synas i konkurrens av andras viktiga budskap

    Vilka är de största skillnaderna med att arbeta med ett ideellt varumärke jämfört med ett mer kommersiellt? Camilla Svedberg arbetar som Head of Communication på Reach for Change och kommer på Varumärkesdagen den 18:e januari att medverka i en paneldiskussion med temat Idédrivna varumärken. Vi fick en pratstund med Camilla inför konferensen där hon bla […]

    Läs mer
  • Från småskaligt på Gotland till ut i världen

    Hur ska man göra för att synas och höras med små medel? Grundarna av Gotlandschips, Oliver och Emelie Lundberg, kommer till Varumärkesdagen 2024 för att prata om hur det är att etablera en fossilfri chipsfabrik på Sveriges kändaste ö. De kommer att berätta om resan som har tagit dem ut i världen och hur man […]

    Läs mer
  • Grön kommunikation och internationell expansion

    Vad är viktigt att tänka på när man bygger upp ett varumärke från grunden? Johanna Snickars har erfarenhet från Microsoft, Nordnet och Ericsson men arbetar nu som varumärkes- och kommunikationschef på Alight, som utvecklar, äger och driver solparker och solinstallationer på fastigheter över hela Europa. Johanna är en av talarna på Varumärkedagen 2024 där hon […]

    Läs mer
  • En varumärkesresa mot fossilfrihet

    Hur ska man arbeta med syfte och mål för att stärka relevans och förtroende? Carolina Pozzolini arbetar som Director Brand Communications på Vattenfall och är aktuell som en av talarna på Varumärkesdagen den 18 januari i Stockholm. Där kommer hon att dela med sig av en varumärkesresa som genomsyras av hållbarhetsfrågor. Hon kommer även att […]

    Läs mer
  • Välkommen till Varumärkesdagen 2024

    I en föränderlig värld där hjulen snurrar allt fortare är det angeläget att ha kontroll på sitt varumärkesarbete och strategi. I takt med en allt snabbare digitalisering och ett ansträngt ekonomiskt läge är det viktigt att nå ut till konsumenter, kunder och andra intressenter med rätt budskap och känslor. Organisationer måste därför ligga före och […]

    Läs mer
Varumärkesdagen®

Praktisk information

Hitta hit

Varumärkesdagen 2024, Bonnier Conference Center, Torsgatan 21, Stockholm.

18 januari 2024, kl 08.20.

Konferensmiddagen arrangeras på Fotografiska restaurangen, Stadsgården 22 kl 18:30.
OBS! Separat anmäl krävs.
Varumärkesdagen®

Kontakta oss

Våra event: